PŘEDSEVZETÍ DO NOVÉHO ROKU

21.01.2016 13:47

Dali jste si do nového roku nějaké předsevzetí? A jak znělo? Už nebudu kouřit, nebudu se přejídat, nebudu tolik pít, nebudu křičet na děti? Je fajn vědět, co nechcete. Zkuste se ale zamyslet nad tím, co chcete, ať už v novém roce nebo v životě. Jak se vidíte? Jsem zdravá, fit a mám láskyplný vztah s dětmi nebo snad tolik nekouřím, zhubla jsem a nekřičím na děti. Cítíte v tom ten rozdíl? Život je jízda! A vy rozhodujete, kam se pojede. Zkuste si zavolat taxík a říct mu do Pardubic ne, trochu se projet a do Trutnova taky ne. Kam vás doveze? Pojďte si život tvořit! Jaký bude? Zaměřte se na to, co vám dělá radost, ne na to, co vás štve. To, čemu dáváte energii, to roste. Zkuste si to napsat. 10 věcí, které v tomto roce chcete. Bylo to pro Vás těžké? No tak to chce trénovat:) Zkuste to každé ráno. Jaký chcete mít den? Dnes si to v práci s kolegy skvěle užiju, práce mi jde od ruky" je určitě lepší cíl než "snad mě ten šéf zas nenaštve". Je to v podstatě název scénáře pro váš den a podle toho se bude odvíjet....

No a když Vás i s bezvadným scénářem něco naštve, pak je tu ještě metoda ruš:)